Betalen / retourneren

U kunt momenteel op de volgende wijze betalen voor uw order:

iDeal (Alleen mogelijk vanuit Nederland)

Met iDeal kunt u betalen via uw eigen bank. Wij ontvangen uw betaling doorgaans direct. Op dit moment kunt u alleen vanuit Nederland betalen met iDeal. De betalingen worden afgehandelt door Mollie.

De banken waarmee u kunt betalen zijn:
  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • Fortis
  • Friesland Bank
  • ING/Postbank
  • Rabobank
  • SNS Bank
  • SNS Regio Bank
  • Triodos Bank

Bancontact / Mister Cash

Bancontact is de populairste manier van online betalen in België. Met Bancontact kunt u betalen via uw eigen bank. Wij ontvangen uw betaling doorgaans direct. De betalingen worden afgehandelt door Mollie.

Paypal

Met Paypal kunt u betalen met uw paypal credit, uw credit card of uw eigen bank als deze is gekoppeld aan uw Paypal account. Het verschilt per type betaling wanneer wij deze ontvangen.

Voor betalingen met Paypal rekenen wij de transactiekosten die Paypal ons in rekening brengt per transactie. Dit is momenteel 2.4 % per transactie.

Vooraf betalen (Nederland en België)

U ontvangt een email met daarin een ordernummer en het te betalen bedrag. U kunt het openstaande bedrag overmaken op ons rekeningnummer onder vermelding van het ordernummer. Zodra wij uw betaling ontvangen wordt uw order in behandeling genomen.

Het verschilt per bank hoelang het duurt voordat het geld op onze rekening staat. In de meeste gevallen bedraagd dit 1 dag vanuit Nederland, en 2 dagen vanuit België.

Bankgegevens:
ING Bank
Rekeningnummer: NL70INGB0672952653
T.n.v.: Virsoworks v.o.f.

Voor betalingen vanuit België zijn aanvullende gegevens nodig:
BIC: INGBNL2A
IBAN: NL70INGB0672952653

Op rekening

Voor bedrijven en instellingen is het mogelijk om op rekening te bestellen. U ontvang een factuur bij de bestelling.

Grote aantallen


Wilt u grotere aantallen bestellen? Wij kunnen een offerte op maat maken. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Retourneren


iPrototype vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door iPrototype in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij iPrototype aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. iPrototype gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Voor de retour procedure kunt u contact met ons opnemen.

Klachtenafhandeling


iPrototype staat voor tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een product dan horen wij dit graag. Dit kunt u doen door te mailen naar info@iprototype.nl, onder vermelding van een omschrijving van uw klacht en ordernummer of door het invullen van het contact formulier. U ontvangt binnen 3 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van een klacht, en wilt u dit voorleggen aan de brancheorganisatie de Stichting Webshop Keurmerk dan kan dat. Voor meer informatie hierover kunt u hier kijken op: http://www.keurmerk.info/Home/Klacht